Specjalista/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z j. niemieckim

Oferta dodana - 22-03-2024, Miejsce pracy: Wrocław

Dołącz do naszej renomowanej firmy, lidera w branży opieki domowej, który dynamicznie rozwija swoje usługi na rynku międzynarodowym. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości opieki i wsparcia dla rodzin i ich bliskich. Rozwijając nasze usługi na terenie Niemiec, poszukujemy doświadczonych Specjalistów/Specjalistek ds. sprzedaży i obsługi klienta, gotowych dołączyć do naszego międzynarodowego zespołu.

 

Aplikuj do nas, aktualnie poszukujemy:

Specjalista/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z j. niemieckim

 

Czym będziesz się zajmować?

- Aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów (B2C/B2B) oraz utrzymywaniem relacji z pozyskanymi klientami.

- Pracą z systemem CRM i contact center w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.

- Współpracą z innymi działami firmy, takimi jak marketing i HR, w celu optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta.

- Elastycznym planowaniem czasu pracy, który przede wszystkim dostosowany będzie do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów.

 

Chętnie Cię poznamy, jeśli:

- Znasz biegle język niemiecki na poziomie C1 zarówno w mowie, jak i piśmie (warunek konieczny). 

- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży do Klienta niemieckojęzycznego (B2C/B2B).

- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne.

- Prowadzenie negocjacji oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami to dla Ciebie „chleb powszedni”.

- Posiadasz doświadczenie pracy w systemie CRM oraz pracy z systemami contact center.

- Cenisz sobie samodzielną organizację pracy, ale również praca w międzynarodowym zespole nie stanowi dla Ciebie problemu.  

 

Co możemy Ci zaoferować?

- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę.

- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w systemie hybrydowym bądź całkowicie zdalnym.

- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.

- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.

- Wspierającą i innowacyjną kulturę organizacyjną.

 

Jakie jeszcze dodatkowe benefity?

- prywatna opieka medyczna,

- ubezpieczenie na życie,

- dodatkowe 2 dni urlopu do wykorzystania w ciągu roku, 

- dofinansowanie nauki języków,

- dofinansowanie szkoleń i kursów,

- dofinansowanie zajęć sportowych,

- spotkania i wyjazdy integracyjne,

- brak dress code’u,

- kawa / herbata,

- owocowe środy,

- inicjatywy dobroczynne,

- bezpłatne warsztaty i koncerty,

- gry wideo w pracy,

- strefa relaksu. 

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami.