Specjalista/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z j. niemieckim
Oferta dodana - 22-03-2024, Miejsce pracy: Wrocław
Dołącz do naszej renomowanej firmy, lidera w branży opieki domowej, który dynamicznie rozwija swoje usługi na rynku międzynarodowym. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości opieki i wsparcia dla rodzin i ich bliskich. Rozwijając nasze usługi na terenie Niemiec, poszukujemy doświadczonych Specjalistów/Specjalistek ds. sprzedaży i obsługi klienta, gotowych dołączyć do naszego międzynarodowego zespołu.
Aplikuj do nas, aktualnie poszukujemy:
Specjalista/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z j. niemieckim
Czym będziesz się zajmować?
- Aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów (B2C/B2B) oraz utrzymywaniem relacji z pozyskanymi klientami.
- Pracą z systemem CRM i contact center w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- Współpracą z innymi działami firmy, takimi jak marketing i HR, w celu optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta.
- Elastycznym planowaniem czasu pracy, który przede wszystkim dostosowany będzie do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów.
Chętnie Cię poznamy, jeśli:
- Znasz biegle język niemiecki na poziomie C1 zarówno w mowie, jak i piśmie (warunek konieczny).
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży do Klienta niemieckojęzycznego (B2C/B2B).
- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne.
- Prowadzenie negocjacji oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami to dla Ciebie „chleb powszedni”.
- Posiadasz doświadczenie pracy w systemie CRM oraz pracy z systemami contact center.
- Cenisz sobie samodzielną organizację pracy, ale również praca w międzynarodowym zespole nie stanowi dla Ciebie problemu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę.
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w systemie hybrydowym bądź całkowicie zdalnym.
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Wspierającą i innowacyjną kulturę organizacyjną.
Jakie jeszcze dodatkowe benefity?
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- dodatkowe 2 dni urlopu do wykorzystania w ciągu roku,
- dofinansowanie nauki języków,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- spotkania i wyjazdy integracyjne,
- brak dress code’u,
- kawa / herbata,
- owocowe środy,
- inicjatywy dobroczynne,
- bezpłatne warsztaty i koncerty,
- gry wideo w pracy,
- strefa relaksu.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami.